Skip to content

VRIJKAARTEN ANNUAL DUTCH ART FAIR AMSTERDAM

september 29, 2017

VRIJKAARTEN ANNUAL DUTCH ART FAIR Amsterdam.
In het weekend van 14 + 15 oktober exposeer ik een mooie selectie werken tijdens de Annual Dutch Art Fair in Amsterdam. Het bijzondere van deze beurs is dat de kunstenaar hier zelf aanwezig is. Om de tijd door te komen zal ik ter plekke aan het schilderen zijn!
Ik heb een aantal vrijkaarten voor deze beurs. Wil je erbij zijn, stuur me dan een bericht via mijn contactformulier! Meer info vind je op https://www.adaf.nl
Je vindt me in stand 94 onder de naam Portret van mijn huis.Titus_Meeuws_RondeLutherseKerk7verst

Ronde Lutherse kerk aan de Singel, Amsterdam
48 x 61

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

