Skip to content

We werken aan een nieuw boek!

juli 30, 2017

Ik vind het leuk om iets extra’s te doen voor een grote tentoonstelling. Dit najaar heb ik weer een grote tentoonstelling in Den Haag. Aangezien ik zoveel van deze stad hou, wilde ik mijn beste stadsgezichten eens gaan samen bundelen in een mooi boek. Dit plan is nu definitief: Uitgeverij De Nieuwe Haagse werkt aan een prachtig boek dat gepresenteerd zal worden tijdens de opening van mijn tentoonstelling! Meer info volgt!!!

Lange Poten. 70 x 65

Lange Poten. 70 x 65

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

