Skip to content

Vrijkaarten voor het Kunst en Antiek Weekend in Naarden

januari 19, 2017

titus_meeuws_vechtbijloenenverstJaarlijks wordt er van 26 t/m 29 januari het Kunst & Antiek Weekend georganiseerd in de Grote Kerk van Naarden. Dit is een bijzonder sfeervolle kunstbeurs door de bijzondere locatie en de combinatie van het antieke en klassieke werk dat er te zien is.

Voor dit Kunst & Antiek Weekend in Naarden heb ik enkele Gooische landschappen geschilderd. Ik ben in ’s Gravenland, Weesp en Loenen aan de Vecht geweest. Naast het Gooische werk zullen er Haagse en Amsterdamse stadsgezichten geëxposeerd worden in de stand van Kunstzaal van Heijningen.

Mocht u serieuze interesse hebben om deze beurs te bezoeken, dan kan ik voor vrijkaarten zorgen. U hoeft alleen uw naam en postadres naar mij te mailen via het contactformulier op mijn website

.

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

