Skip to content

Portret van mijn huis

september 4, 2016
Jaarlijks word ik steeds regelmatiger gevraagd om huizen vast te leggen. Aangezien architectuur een favoriet schilderonderwerp van me is, vind ik het altijd leuk om deze opdrachten te doen. Deze lente reed ik er zelfs voor naar Frankrijk en komend najaar zal ik iets in Belgiè vast gaan leggen.
Deze zomer heb ik een website laten maken, speciaal voor het laten portretteren van huizen. Deze site heet dan ook:www.portretvanmijnhuis.nl.
Hebt u eigenlijk ook altijd al een impressionistisch schilderij van uw huis, of een ander bijzonder gebouw willen laten maken? Kijk dan eens op deze website en ontdek wat er mogelijk is.
Het is een compacte site geworden met mooie voorbeelden. Ook kunt u een nieuw filmpje zien waarop ik aan het werk ben!
_MG_5866_2verst.jpg

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

