Skip to content

Amsterdam

juli 17, 2015

Hier enkele nieuwe aquarellen die ik in Amsterdam heb gemaakt.

De Ronde Lutherse Kerk blijkt een populair onderwerp en ik heb er nu mijn vijfde aquarel van gemaakt. Ik ben nog het Ibis Hotel binnengelopen om te vragen of ik de kerk ook eens vanuit hun hotel mocht schilderen. Nadat ik uitlegde wat ik van plan was mocht ik het trappenhuis betreden. Helaas bleek het hotel niet hoog genoeg te zijn waardoor mijn uitzicht op de koepelkerk belemmerd werd door gebouwen op de voorgrond. De eerste stek was dus toch geschikter.

Lange Niezel. Aquarel. 40 x 30   Achter de St Niklaas kerk. Aquarel. 30 x 20    Ronde Lutherse Kerk 5. Aquarel. 25 x 25

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

