Skip to content

Hoekpand Regentesselaan Columbusstraat Den Haag

februari 28, 2015

Ik heb een tijd in het Regentessekwartier van Den Haag gewoond. Als ik naar m’n atelier liep kwam ik altijd langs een prachtig pand op de hoek van de Regentesselaan en de Columbusstraat. Onlangs heb ik het eens vastgelegd in aquarel. Ik heb een ruim kader genomen zodat beide straten elkaar in de compositie kruisen.

Regentesselaan Columbusstraat Den Haag. Aquarel. 30 x 40

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

