Skip to content

Maeslantkering

december 20, 2013

Ik hou wel van dit soort desolate terreinen, maar ik vond dit geen makkelijk onderwerp. Alles is zo strak en weids, vooral het bouwwerk van de Maeslantkering aan de overkant. Ik besloot om het schilderij klein en simpel te houden zodat ik de lichtreflecties en beweging van de wolken kon benadrukken.
Maeslantkering, Hoek van Holland. Olie op paneel. 35 x 50

Ik like these desolate places, but they are not easy to paint. They appear to be straight and huge, especially the building of the ‘Maeslantkering’ on the other side of the water. I decided to keep it small and simple to amplify the reflections of light and the movement of the clouds.
Maeslantkering, Hoek van Holland. Oil on panel. 35 x 50 cm.

Maeslantkering, Hoek van holland. Olie op paneel. 35 x 50

Maeslantkering, Hoek van holland. Olie op paneel. 35 x 50

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

