Skip to content

Amsterdam III

oktober 31, 2012

Ik ben deze weken met veel plezier in Amsterdam aan het schilderen voor een tentoonstelling bij Galerie Doornik Schelfhout, eind november. Ik werk de schilderijtjes gemiddeld in drie schilder-sessies uit. Beneden alvast een voorproefje van een schilderijtje dat ik maak vanaf de Kalkmarkt. Rechts is de Peperbrug te zien en het straatje links is het Rapenburg.

Amsterdam, Peperbrug gezien vanaf de Kalkmarkt. Olie op paneel. 35 x 50 cm

 

 

 

From → Uncategorized

2 reacties
  1. Dat water… echt prachtig!

  2. Hans permalink

    Ik wou dat ik dat paneeltje was! Dit is een Amsterdam dat kennelijk toch nog bestaat, mits je er de ogen voor hebt. En wat een prachtig, zuidelijk licht. Jullie zijn daar goed bezig! Henny.

Geef een reactie

