Skip to content

Utrecht

augustus 23, 2012

Vorige week heb ik een paar dagen in het centrum van Utrecht geschilderd. Het was leuk, maar ook zwaar. Mijn auto heb ik buiten de stad geparkeerd en op mijn fiets ben ik naar het centrum gefietst. Dit was niet makkelijk door de drukte in de stad, alle (natte) schilderspullen op mijn fiets en de ontzettende hete temperatuur van de vorige week.

Maar het centrum is prachtig. Vooral de Oude Gracht is prettig om aan te werken, je kunt laag aan de kade gaan zitten waar je hooguit afgeleid wordt door vriendelijke mensen op voorbij varende bootjes.

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

