Skip to content

Camera kapot

augustus 13, 2012

Ik heb heel lekker gewerkt in Frankrijk de voorbije weken. We wilden eigenlijk naar Spanje gaan, maar het weer was zo goed halverwege Frankrijk dat we drie weken lang op dezelfde kleine camping  hebben gestaan. Ik heb de wijnvelden achter en voor de camping geschilderd, en verder vooral aan de rivier de Saone gewerkt.

Helaas kan ik nog geen nieuw werk uploaden deze week, want mijn camera is kapot en zal in de loop van de volgende week pas gerepareerd zijn.

Wel deel ik bij deze een link van een leuk filmpje van RTV Katwijk over de Plein Air Week waar ik en een tiental andere landschapschilders deze zomer met veel plezier hebben gewerkt. De schilderijen zijn nog steeds te zien in het Dunea Atelier op het strand in Katwijk, ter hoogte van het kerktorentje.

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

