Skip to content

Groningen

oktober 17, 2011

Zondag 16 oktober heb ik in Groningen geschilderd om wat stadsgezichten toe te voegen aan de expositie bij Galerie Doornik Schelfhout.

De zaterdagavond ervoor ben ik alvast wat plekken gaan zoeken. Ik heb toen een opzet gemaakt voor de eerste aquarel (Brug Westersingel). Het weer bleef dit weekend stabiel, dus de aquarel kon de tweede avond voltooid worden. De hele zondag scheen de zon en er was geen wind. Ik zat toen aan de kade van Lage der A met uitzicht op het pand van Kamphuis.

From → Uncategorized

3 reacties
  1. Henny/Hans Meeuws permalink

    WAAAUWW! Titus! Vooral die ‘ herfstochtend’ .
    Zal ik dit werk nog ooit live te zien krijgen, of is het alweer verkocht?….

  2. piet tubee permalink

    Hoi Titus,
    Jawel, ik volg je zo veel mogelijk. Nu ben ik gevallen voor de herfstochtend. at een sfeertje.
    Ik blijf in verwachting! Hartelijke groet.
    Piet Tubee

  3. mieke permalink

    wat een prschtschilderijen zijn dat, schitterend, wat een talent,
    mieke hahn

Geef een reactie

