Skip to content

Haagse daken

oktober 4, 2011

Ik heb behoorlijke last van hoogtevrees, maar ik vind het indrukwekkend om de stad van bovenaf te schilderen. De laatste tijd lukt het me om via dierbare en enthousiaste connecties daken te mogen bewandelen van bedrijven en kantoorpanden in de stad. Zo heb ik gestaan op de hoogste etage van Den Haag Centraal, op “De Rode Olifant” bij het Malieveld, op de Raad van De Rechtspraak en ik begin binnenkort met schilderijen vanaf de Vroom en Dreesman in Haarlem.

Op de beurs ARTI (http://www.arti10.nl) zal ik vanaf woensdag 5 oktober tot zondag 9 oktober een paar van deze stadsgezichten exposeren. De stadsgezichten zijn te zien in de stand van Kunstzaal van Heijningen (www.kunstzaalvanheijningen.nl)

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

